onsdag 7. oktober 2009

Rosa sløyfe 2009




"Gud gi meg slik sinnsro at eg forstår og godtar dei tingene eg ikkje kan forandre, mot til å forandre dei tingene eg kan og forstand til å se forskjellen."





Eg synetest dette er veldig kloke og gode ord, og i dag skal dei være ein del av mitt rosa innlegg. Det var inne på sida Magny`s krinkelkrok eg les om oppfordringa til å lage eit rosa innlegg for å støtte opp om den rosa sløyfe aksjonen. Ho har ein veldig koselig blogg og den finn du på blogglista mi. Den rosa sløyfe aksjonen 2009 kan du lese om ved å gå inn på denne siden.




Brystkreft er noko som rammer veldig mange, og dei aller fleste har hatt det ganske tett på livet sitt. Mor, søster, tante, ein venn eller nabo som har vore berørt av dette. Aksjonen kjem frå USA og starta opp i Norge i 1999, den har som mål å spre informasjon og auke kunnskapen om brystkreft. Dei har gjordt ein fantastisk jobb, og viss du vi være med å støtte kan du lage eit rosa innlegg for å spe informasjonen vidare eller lese om dei forskjellinge måtene du kan støtte dei på nettsida deira. Armbåndet på bildet over er designet av Torill Kvalheim og er ein av tinga som auksjoneres bort til støtte for aksjonen. Ho har også ein kolleksjon for salg til inntekt for rosa sløyfe aksjonen, dei kan du sjå på denne sida. Håper du vil være med å støtte aksjonen:)

1 kommentar:

Lenemora sa...

Så koselig blogg du har!

Legger meg som følger med en gang, vi "tastes"...

Klem Lenemora