søndag 11. oktober 2009

Hjerter og lysposer

I helga har eg kosa meg litt med hobbyting og dette er det er resultatet. Egentlig så hadde eg store planer om å få laga nokon skilt, men i min lille verden er det slik at eg har mest lyst til å gjera nokon anna enn det eg egentlig skal....

Etter å fått lånt symaskin av mamma, rota vekk bruksanvisningen, leita den opp igjen på internett med hjelp fra mamma og fått printa den ut, har eg endelig funne ut korleis eg kan bruka fleire av saumane og lært litt meir om alle finessane ein ekte Lidl symaskin har. (Viss nokon lærarar skulle komma i skade for å lesa dette, beklager den ekstremt lange setningen!)

Har også funne fram nokon perler og streng og her er resultatet av det.

Forholdsvis enkle å lage, men krever godt syn og ein del tålmodighet. Det var noko putle å tre alle perlene på strengen, men synest det var verdt det når resultatet var på plass.

Har ikkje heilt funne ut korleis eg skal henge dei opp, er glad for forslag om nokon har ein idè.



Ingen kommentarer: