mandag 5. oktober 2009

På skattejakt


I dag har eg vore ein liten tur på gjenbruksbutikken vår, synest det er gøy å ta ein runde for å sjå om det er nokon små skatter som står gøymde i hyllene. Og i dag var eg heldig og fant fleire ting. Min sønn har høstferie og måtte vera med på jakta stakkars, som belønning for tålmodig venting på mamma, fekk han kjøpa seg Donaldblad. Her er det skatter for både store og små.


Lysfatene på bildet over falt eg heilt for, og eg har fra før av glassfatene fra Lisbeth Dahl med akkurat samme perlemønsteret på kantane. Dei har eg kjøpt på Frk Lande tidlegare i vår og liker veldig godt. Synest glass er heilt topp, tidlaust og så kan det kombinerast med akkurat det du vil av farge og stil.



Denne enkle dekorasjonen er laga av mose og ein serviettring. Hjerteskåla fekk eg av mammaen min, da ho var på veg til å kaste den. Den var julerød og har fått eit strøk med ein kvit maling, heilt utruleg kor mykje det utgjer.



Den vetle fløtemugga og matchende skål blei også med meg heim, og står no på bordet med telys i og pynter opp.



Dei er plassert på ei lita speilflis med eit pyntehjerta med perler på.



Siden blomstrane mine ikkje lever så lenge må eg vera litt kreativ på den fronten, så lenge leve mosen(håpar eg...) Den er i alle fall lett å få tak i ny:)

Fant også nokon små fjøler/plater som skal bli skilt, men det kjem bilder av ein annen dag:)
Som Linda seier(Norsk attraksjon): Og du... hada då du:)

Ingen kommentarer: