mandag 26. oktober 2009

Kvardagsgleder

"Mange mennesker forsømmer den lille lykke, fordi de forgjeves venter på den store"
Pearl S. Buck





Eg trur det er lett for å gå i denne fella, sjå forbi dei små gledene me har i kvardagen. Det er jo tross alt kvardagar me har flest av, så det å klare å sjå lyspunkt mellom dagens travle aktiviteter er gull verdt. Det er alltid kjekt å ha store ting å sjå fram til og glede seg over, det kan lysa opp når dagane er grå. Men ofte blir forventningane så store, at når dagen kjem er det ikkje alltid den lever opp til forventningane...



Min oppfordring er, midt i jobb, fritidsaktiviteter og bekymringer, å finne fram dei tinga i kvardagen som ein gleder seg over og kjenne at ein nyt dei. Nokon av mine kvardagsgleder er: dagens første kaffikopp, solstrålene som kikker frem mellom regnbygene, eit kompliment, duften av nybakte boller, eit smil, koselige kommentarer på bloggen. Det kan vera så lite, og likevel gleda så mykje. Bildene i dag er fra noko anna eg gleder meg over, en ettermiddagstur ute i naturen saman med familien min.

1 kommentar:

A Seaside House sa...

Fine høstbilder! Det er lett for å tenke mer fremover enn det en har å glede seg over stadig vekk ja:) Ha en finfin kveld!