mandag 19. desember 2011

7 sorter til jul...


Det har jo alltid vert slik at det må være 7 sorter i kakeboksene til jul! Om det er bevisst eller ubesvisst så har det alltid blitt minst desse 7 sortene...men etterkvart så merker eg at strekker meir og meir i definisjonen av kva desse 7 sortane skal vera.



Om det blir 7 sorter med rubbel og bit av alt som er laga til jul er heller usikkert. Eg har funne ut at desse kjeksa som eg driver å baker på faktisk er aller best før jul! I jula så er me proppa med julemat av alle slag, og kva tid me skal finna fram julekjeks er eg jammen ikkje sikker på...



Så i år har det blitt dei aller mest nødvendige julekjeksa og heimalaga konfekt:) Det var utrolig kjekt å lage og smaker godt ved siden av ein kopp kaffi eller te, om man så er ganske mett! Så kommer vel jula enten det er kjeks eller konfekt i boksane mine:)



1 kommentar:

Anonym sa...

ser gode ut,smakar enda bedre
god jul