onsdag 13. januar 2010

Ein sniktitt på den nye tv-stova

No er me komme i gang med den nye tv-stova og her er ein liten sniktitt på korleis det kommer til å bli. Liatorp sjenken er montert og er kommet på rett plass, ingenting er koblet saman igjen så det er fint lite som fungerer som det skal.



Var innom på Kid i dag for å sjå etter nye gardiner, for nå som me går våren i møte er det deilig å slippe inn lyset. Og eg var heldig og fant nokon som eg likte veldig godt og som i tillegg var i hylla med skiltet nedsatt 70%, det er først moro det:)



Her viser det før og etter bilder av tv-stova. Og berre for å få det på det reine så er ikkje høytalerene mine, men min kjære mann sine. Nå har eg forhandla ganske lenge for å bli kvitt desse, uten noko hell i det heile tatt! Og derfor har det tatt meg ei stund å finne noko som fungerer saman med desse nette (les: enorme) høytalerene, og det har stått slik som ein midlertidig løsning ganske lenge:)



Men det gjenstår enda litt her og der, hyller skal skrues opp og gardinene er litt for lange, så det vil bli oppdatert med nye bilder etterhvert. Ha ein flott dag!

1 kommentar:

h.espe sa...

Heisann!
Så flott tv stuen blir!!! Forstår din fortvilelse angående høytalerene. Det er noe merkelig det der med mannfolk og teknisk utstyr - de vil helst ha mye av det, og jo større jo bedre...;o) Ble iallfall kjempefint når du fikk den nye flotte skjenken - oppmerksomheten ble flyttet bort fra kolossene..

Ønsker deg en flott kveld og en herlig helg - her skal jeg snart benke meg i sofakroken og se på Det store korslaget.

Stor klem fra Hildegunn