fredag 20. november 2009

Snart advent

Mens eg venter på at adventstida skal komme, har eg sett på bilder fra jula i fjor og nå gleder eg meg enda meir! Har ikkje funne frem eskene med julepynt enda, men eg kjenner at det ikkje blir så lenge til...



Fuglehuset har for anledningen fått låne det nye god jul skiltet, fuglen skal få sitte til pynt på pinnen når den dukker opp.



 Eg har kjøpt litt nytt og funne fram litt gammelt og planen er at dette skal bli adventslysa i år. Det blir aldri akkurat som eg har tenkt, så det blir berre spennande å sjå korleis det endelige resultatet blir....



Eg synest lysfatet er veldig dekorativt med speil i bunnen og "bling" på sidene. Desverre har det ramla av nokre steiner som eg ikkje finn igjen, men det duger enda:) Då gjenstår det berre ønska alle ei flott helg:)

1 kommentar:

A Seaside House sa...

God helg til deg og:) Gleder meg også til me kan begynne å pynte litt no!