tirsdag 17. november 2009

Eg fant, eg fant...

Eg holder på å rydde litt i kottet mitt etter ting som skal gis til loppemarked. Og det som er så gøy med å rydde slik er at man finner så mye rart som man har glemt at man hadde. Desse lysa hadde eg ikkje glemt, men dei gløda så fint i vinduskarmen at dei måtte fotograferes.



Desse derimot vart kjøpt på eit konkursutsalg og har ligge godt nedpakka innerst i eit hjørnet i kottet. For anledningen har dei fått prøve seg som dekor på trollhasselen eg hadde med på messa (bak tøyet er alt det andre i boden som ikkje egner seg på bilde...)



Litt fleire julekuler.....



Og enda litt fleire julekuler....



Og no har det seg jo sånn at det ein kjøper på salg ikkje alltid er det ein hadde kjøpt ellers, men det føles i alle fall som eit kupp der og da. Så i ettertid har eg komme på at jula her i huset består av stort sett rødt og gull, og da passer ikkje alt dette så veldig godt inn.... men dei skal nok komme til sin rett eit eller anna sted likevel. Ønsker alle ein fin tirsdagskveld:)

1 kommentar:

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann:)Koselig blogg du har:)Eit nydelig hjem:)
Klem frå Astrid(som kan ta ferga over til deg:)hihi:)