tirsdag 10. november 2009

Litt smått


I dag har eg vore og handla inn siste rest til julemessa, trur eg.... Eg holder på å male på veggene som me skal ha bak oss til å ha alt utstilt på, min kjære har vore så snill og snikra dei til meg akkurat slik eg vil ha dei. Og i dag fant eg nokon lekre nåler som me kan ha til å henge opp tinga med. Mens eg stod i kø for å få betale dei hang dette båndet ved sida mi og ropte for å få bli med heim, kan jo ikkje sei nei til noko så søtt....? 



Har fått laga ferdig dei siste tagene også, og der brukte eg glansbilda som eg kjøpte på nille i helga og stempel rundt på kantane. Hjerta blei laga seint i går kveld, lenge etter alle gjestene på var gått heim. For me var ikkje så produktive på hobbykvelden vår i går, men me hadde det utrolig kjekt:)




Poser må man jo ha på messe, og eg synes ikkje noko om å ha gamle krøllete plastposer frå Kiwi og Rema 1000, så eg har kjøpt kvite papirposer. Har valgt papir for at eg skal kunne pynte dei opp med litt stempel og kanskje eit lite hjerte klistermerke til å lukke dei med. Så her testes det ut med forkjellige stempel og farger og glitter.




No venter symaskin og tøy på meg på kjøkkenet. Ha ein fin kveld alle saman, me sjåast:)
(Her presse nynorsken seg inn.)

2 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

hei du vant se på siden min :))

h.espe sa...

Kjempeherlige bånd du har kjøpt, og tagsene og hjertene du har laget var jo helt nydelige!!!

Ja, du kan bare gjette hvor jeg var på ettermiddagen sist jeg var innom deg...?? Jepp - Nille!! Så nå har jeg utstyrt meg med glans og pakkepapir i disse herlige nostalgiske bildene + serivetter, men de kjøpte de et annet sted.. Jiippiii!!!! Glansene er i bruk, og foreløpig er det blitt hjerter (..bombe!!).

I kveld blir det juleverksted sammen med venninner. Blir vel som hos deg - mest skravling og kos og lite produktivitet, men GLEDER meg!!!

Ha en kreativ og flott uke!

Klem fra Hildegunn