søndag 5. februar 2012

Og mens me venter på våren...

  
...så bestemmer vinteren seg for å ta turen innom. Eg fekk nesten sjokk da eg kikka ut mellom persiennene fredag morgen. Det var ikkje berre kvitt ute, men store mengder med snø dekka heile landskapet!



Og enda så vakkert det er med den kvite snøen, så er det eit aldri så lite kaos som venter oss når me starter dagen vår. Etter ein varm kopp te var det berre å kle seg og gå ut for å finne igjen bilen som var gjemt under eit tjukt teppe av snø.



Der eg sto ute med røde roser i kinna i en vinter stemning som fra eit julekort, kjente eg at det tross alt var eit forfriskende innslag med litt snø før våren kom.

Håper alle har hatt ei herlig helg i snøen, om de har vore så heldig å hatt snø:)


1 kommentar:

Min stil sa...

Det er deilig med snø, men jeg lengter litt etter våren nå.
Ha ei fn helg.
:) Susanne