lørdag 4. juni 2011

Gammalt blir nytt...

Me har fått oss nye nattbord, eller da vil sei me har fått oss gamle nattbord...


Men slik såg dei ikkje ut da me fekk dei, da såg dei slik ut:



Dei sto ikkje akkurat på oppned, men eg kjem jo aldri på å ta bilde før prosessen er godt i gang!


Nye knottar vart kjøpt inn, og da været slo til og blei så bra fekk eg endelig tatt det siste strøket som mangla på nattborda.



I dag, da vil sei fredag, fekk me her i vest nemlig ein herlige sommardag, så me har grilla på terassen og eg har vore ute og mala i kortbukse og singlet. Og forhåpentligvis så har eg fått bitte litt meir brunfarge på armer og bein enn eg hadde i går:)



Da er slett ikkje berre desse som har fått seg ein omgang med malekosten i dag, men da kjem da meir om ein annen dag!
Ønske alle ein fin lørdag, og håper me får like fint vær som me har hatt i dag:)

Ingen kommentarer: