lørdag 4. juni 2011

Ny malt...

Her har det som tidlegare nevnt gått ein del i maling, og det er ein del smått og stort som har stått på lista over ting som skal malast. Eg har hatt eit kontor som eg også har brukt litt til oppbevaring, men no skulle der ryddes ut og da fekk eg litt press på meg, og det hjelper ofte!


Nymalt skiltet mitt fra i fjor vart henta fram igjen:)



Plantebordet som har stått umalt vart grått.



Litt av møblane som eg har samla opp her og der, slik som dei var før, og bildet under slik som er er no.



Det er rart kva eit støk og to med maling gjer med gamle slitte saker! Dei er ikkje pynta opp for dei var rett og slett ikkje tørre nok til å flytte noko særlig på:)
 Dagen så langt har gått i fotballcup, så no skal eg endelig ut i hagen og nyte sola.
Ha ei stålande fin lørdag!



1 kommentar:

h.espe sa...

Så flink du har vært!! Helt klart underverker litt hvitmaling gjør! Selv har jeg pusset en pidestall i dag - klar til maling i morgen!

Ha en herlig helg videre!

Klem fra Hildegunn