mandag 13. juni 2011

Mitt eget...

Eg har lenge hatt lyst å lage meg eit eget navn eller eit merke som eg kan ha på dei tinga som eg lager. Men å komme på eit navn som passer, som ingen andre har, er slett ikkje lett... Eg har leita gjennom bøker og blader og sett på internett, men om eg har funne noko så har det allerede blitt brukt. Og viss eg ikkje kan ha mitt eget, så vil eg heller være uten! Men til slutt kom eg på noko som eg synest passa godt, og til min lettelse var det ingen andre som hadde dette navnet.


Så slik vart resultatet, og eg er veldig fornøyd med å endelig ha eit heilt eget merke, noko som er berre mitt! No har me akkurat komme heim fra hyttetur på fjellet og me har vore så heldig å fått nyte høyfjellssola opp til fleire dager. Late dagar med god mat, sol og godt selskap, bedre blir det ikkje!
Håper alle har hatt ei herlig pinsehelg!

3 kommentarer:

Fru Eriksen sa...

Heisann! For en fin blogg du har!!! Navnemerket er nydelig!!! :)

Ha en fin kveld, og en fin ny uke!!

Hilsen fra Kathrine!

Fru Eriksen sa...

.....Og vips, nå har du 50 følgere!! :)

h.espe sa...

Hei, og takk for gode ord hos meg - utrolig gøy at dere liker lysekrona mi!

Navnemerket ditt ble kjempeflott - gøy å sette sitt eget merke å det man lager...!

Ønsker deg en flott ukeslutt!

Klem fra Hildegunn