fredag 23. april 2010

Figgjo og bursdagsfeiring...


Enda ei veke er gått og helga melder seg, og me ska feire bursdag denne helga også:) Denne gang er det 6 årsdag som skal feires og det som står øverst på ønskelista er fotballklær og sko! Kanskje ikkje det 6 år gamle jenter flest ønsker seg, men denne jenta veit kva ho vil:)


Eg har vore så heldig og fått nokon fine kruser fra Figgjo av min bestemor. Eg liker Figgjo sine ting veldig godt og har allerede ein serie fra dei som eg har fått av min mor.


Til denne serien har eg funne tallerker på gjenbruksbutikken og så har det dukka opp litt hos besto som eg har fått seinare. Kaffi kanna har eg fått av ei tante, og der hadde det også dukka opp enda meir. Eg skjønner ikkje at dei ikkje vil ha det sjølv, men er veldig takknemlig for å få ta vare på desse skattane.


Vil ønska alle ei herlig helg, her blir det full rulle med barneselskap i morgen og besteforeldre på søndag.
Krysser fingrane for at sola kikker fram i morgen:)

1 kommentar:

Elizabet Stilig hjem sa...

Ja, vi får håpe på pent vær. Så artig med et slikt flott gammelt servise. Man setter pris på slikt man har arvet.

Ha en fin helg!