onsdag 17. mars 2010

Om sybøker og uvenner...


Denne gamle boka har fått seg ny eier i dag, og den heldige vinner er meg!! Jippi! Med boka følger det to store mapper med mønster ark, og selve boka inneholder beskrivelser for mønstrene og ein god del grunnleggende om hvordan man lager maler og syr klær.


At boka er ein smule gammel er det vel ingen tvil om, men mange av mønstrene er super kule og skal garantert prøves ut. Når det er sagt skal det nevnes at det kan ta litt tid for eg har rett og slett fått meg ein bitter fiende, som kan gjera dette vaskelig for meg....



Eg har rett og slett røket uklar med symaskina mi, og nå vil den ingen ting av det eg vil... Er ganske så frusterende å føle at eg rekker meir opp igjen enn eg syr, og maskina gjer absolutt alt den kan for å få tråden til å gå i stå... !! Så i dag har eg vore å sett på ny symaskin, og hadde eg hatt 8000 kroner til overs hadde eg kjøpt den på flekken, men det hadde eg visst ikkje... Så da er det berre til å begynne å spare til ein meir vennleg innstilt symaskin! Ha ein fin onsdagskveld:)

2 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Tenk å ha så dum symaskin. Synes den burde skamme seg :P. Den må jo oppføre seg skikkelig ellers får du ikke lagd noen fine ting.

Lykke til med ny eller gammel maskin.

Klem Madelen

PS: Sjekk gjerne ut min give away ;)

A Seaside House sa...

Dåke må ha ei flott helg:) Kjedelig med sånne vanskelige symaskiner!