tirsdag 2. mars 2010

Construction area...


Her kommer bilder av mitt siste prosjekt, og det er eit slikt som tar litt tid. Dette skal nemlig bli mitt hobbyrom! Eg gleder meg veldig til å kunne ha alle tinga mine samla på eit sted, og til å slippe å rydde vekk alt når det er tid for mat for så å finne alt frem igjen...


Dette er eit rom i eit lite hus me har i hagen, og i denne delen er det panel på veggene så det måtte berre nokre strøk med maling for å få det lyst å fint. Gulvet derimot var betong, spukket, skeivt og iskaldt, så der var det litt meir jobb... Nå er endelig grunnlaget ferdig og i dag har ein del av gulvet kommet på plass. Det er ganske gøy å snekre litt, så lenge instruksene er enkle i alle fall, det har blitt nokon telefoner til min kjære som fungerer som snekker konsulent:)



I morgen rekner eg med at gulvet blir ferdig og da er det klart for maling. Og da er det store spørsmålet, skal det også være kvitt? Det er eit ganske lite rom og eg vil ha det lyst... Tenkte også på lys grå eller blå? Skriv gjerne ein kommentar med ditt tips:) Ha ein fin kveld!

3 kommentarer:

Lemi sa...

hei så koselig at du likte bloggen min ;)
du e selvfølgelig hjertelig elkommen tilbake! og no ska æ kike litt i din blogg ;)

h.espe sa...

Så spennede - gleder meg til å se det ferdige resultatet!! Angående gulvet, tror jeg det hadde blitt veldig flott med lys grå, fint med litt brytning! Er sikker på at hobbyrommet ditt kommer til å bli såååå flott!!

Ha en finfin uke videre!

Stor klem fra Hildegunn

A Seaside House sa...

Eg har sett flere fine lysgråmalte gulv, da viser kanskje ikkje alt så godt igjen heller (om det skulle nå dukke opp litt støv;)), men hvitt og blått vil nå også bli veldig flott! Det blir nok veldig koselig her!