mandag 1. mars 2010

Eg fant, eg fant...

Eller rettare sagt mamma fant og tipsa meg, og no tipser eg dåke: Det finnes ein utrolig kul nettbutikk for alle som elsker babuska dukker, sopp, dådyr, eventyrfiguere osv.... I`m loving it!! Butikken heiter Tamo og kan besøkes her.  


Denne kanna kan eg veldig lett sjå for meg på hylla i det nye hobby rommet mitt:) Og endelig har eg funne herlige tøy med søte, søte motiver i vårt eget land! Det er straks mykje lettare når ein slepp å ta hensyn til toll og frakt fra det store utlandet.


Så tusen takk til Tamo, you made my dag!! Bildene i innlegget er fra nettbutikken til Tamo, klarer du å motstå fristelsen....? Ha ein fin fin dag alle saman:)

1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

For noen lekre stoff. Jeg har fått mer og mer sansen for denne typen stoff. Har planer om å sy litt i slike stoff til Løå. Vi må ha noe for enhver smak liksom.
Våren kom å gikk. Her snør det sidelengs... neste stopp blir kjøkkenet og rykende varm kakao. Klem:)