onsdag 10. mars 2010

Bli ny dag for møbler!


Her går det i maling om dagen, nå er vegger, tak og gulv klart i hobbyrommet, og da er det møblene som skal være der som står for tur. Det berømte gule skrivebordet er på vei til å bli lys grått som gulvet. Kommer aldri på å ta bilde før etter eg har begynnt, så det er ein smule pussestøv på møblene...og ellers i huset også i grunn...



Hylla som eg hadde tenkt å ha viste seg å være spikra fast i vegger og diverse anna, smart... Den står i verkstaden til min mann og akkurat dette hadde han glemt å nevne for meg. " Ååå, stemmer det..." var svaret eg fekk:) Så da var det over på plan B, det er viktig å ha ein reserve plan! Så nå er denne hylla på vei til å bli lys og fin, og skal fungere til oppbevaring i hobby rommet mitt. Kommer nok til å ta av pynten på toppen for å ha kurver der i stedet. 



Første strøket  er ferdig, og delene står litt rundt om her og der og tørker og er klar for neste strøk i morgen. Så nå er mykje gjort og ganske så snart, om det går etter plan A, så skal hobby rommet være klart til bruk. Eller i alle fall til sortering og systematisering, eg elsker nemlig system (ser kanskje alltid ikkje slik ut men, men...) og kommer til å bruke goood tid på å ordne i sakene:) Ha ein fin dag!

1 kommentar:

h.espe sa...

Blir spennende å se resultatene :o)
Flott dag videre til deg!

Klem fra Hildegunn