fredag 5. februar 2010

Skrinet med det rare i

Så var det blitt helg igjen, og blomsten som har kommet i hus til helga har forholdsvis lang levetid. Visner denne lover eg å aldri kjøpe blomster igjen;)


På samme stedet eg fant blomsten fant eg også dette flotte skrinet. Det er malt i ein dus grønnfarge og har skrift på siden, lokket er glass med blonder rundt kanten. Oppi det delt av i små rom og eg har fylt oppi med diverse hobby ting og tang.


Begge deler er kjøpt på jysk til ein overkommelig sum. I serien med skinet var det også ramme og ein mini kommode med to skuffer. Eg likte det veldig godt i alle fall, ha ein god helg alle saman:)

4 kommentarer:

h.espe sa...

Åhhhh, for et himmelsk søtt skrin -helt nydelig! Tenk å finne dette på Jysk da!!! Kjempefin blomst også - hi, hi - noe for meg, som IKKE har grønne fingrer... :o)

Ønsker deg en strålende flott helg!

Goklem fra Hildegunn

Kreoline sa...

Nydelig skrin, herlig med silkeblomster for oss som ikke har grønne fingre. Står like fint og visner ikke. Ha en fin og koselig helg, klem fra Mona.

Mitt liv på Storhaug sa...

For eit fint skrin! Eg har det samme på kjøkkenet mitt med teposer i=) Ha ei fin helg! Høyrte alle hadde fri, så kos dåke;D

A Seaside House sa...

Koselig skrin! Fine "sommerlige farger på skåler og tekstiler i foorrige innlegg, likte de skålene spesielt godt! Ha en finfin helg:)