torsdag 18. februar 2010

Eit lite livstegn fra Parkvegen

Lenge siden sist innlegg her nå, men eg lever og har det bra. Tida går berre litt fort og da er det ikkje alt ein når over. Så for å svare anonym som kommenterte under mitt forrige innlegg og lurte på om det tar lang tid å blogge, ja det tar litt tid, men det er veldig kjekt.


I dag viser eg bilder av litt som eg har snop meg i ein koselig liten butikk som heiter Mammas Hus. Eg og ei venninne reise for å besøke ei anna venninne på Bølmo, og da måtte me innom der. Ho starta opp like før jul og har fått ein lys og fin butikk med eit herlig utvalg. Om du vil sjå kva ho har kan du besøke bloggen hennar livet på Bømlo her.


Eg kjøpte knotter, ein herlig te (som eg ikkje lenger husker navnet på), krukke til å ha teen i, tesil og slikkepinner til mine søte små. Eg fant så utrulig mykje meir eg kunne tenkt meg, så der skal eg garantert på besøk fleire ganger. Ha ein flott torsdag! 

2 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg!
Ja, det er ikke alltid at man rekker over alt - slik er det hos meg også om dagen....

Ser ut til å være en herlig butikk du har vært innom - masse "godis" du har kjøpt!!!

Ha en flott kveld videre - blir det mer gull mon tro..??

Klemmer fra Hildegunn

Agneta sa...

takk for hyggelig kommentar på min blogg. Vedr. Kurs, hvis du har lyst å lage egne trykkrammer kan du ta kontakt med art quilt i Son.
http://www.artquilt.no/

De har også allt utstyr du trenger. Jeg skal kjøpe farger i danmark da jeg klarte å forelske meg i en farge som bare selges der.

Kurs kan du gå ved å ta kontakt med Gitte. http://lillegitte.blogspot.com/

Silkscreen er jo mer holdbart enn de rammene vi lagde (holder til ca. 100 trykk). Silkscreen har jeg ingen erfaring med og vet ikke hvor man kan få tak på. Det er en stor prosess i mørkerom for å lage disse selv.