lørdag 6. februar 2010

Love fra Amy Butler

Desse herlige bilda er fra den nye tekstil kolleksjonen til Amy Butler som heiter Love. På sida hennar er det mange fleire bilder og den finner du her.



Der finner du også masse inspirasjon og gratis mønster til ting du kan lage. Ho er ein av mine favoritter med sine varierte mønster og farger!



Eg kjenner ein slik "må ha det, berre må ha det" følelse når eg ser dette:)


Og eg forstår veldig godt kvifor ho har kalla denne kolleksjonen for "love", for eg berre elsker den!
Ha ein herlig lørdagskveld.

3 kommentarer:

Min stil sa...

Nydelige farger. I LOVE IT ;)
Susanne

Maliva`s verden sa...

Dette var farger jeg liker......takk for inspirasjon. Klem fra Maliva

h.espe sa...

Herlig fargesprakende - nyyydelig!!!

Ønsker deg en strålende flott uke!

Klem fra Hildegunn