onsdag 2. februar 2011

Mosehjerte...


Ved inngangsdøra mi henger dette flotte mosehjertet, det har eg fått i gave av ei god venninne og det gjer at eg set ekstra stor pris på det. Når eg ser hjertet minner det meg om vennskap, det er rart kor avhengig me er av dei me har rundt oss i kvardagen for å få føle at alt fungerer som det skal...


Hjertet heng på ein søt liten katteknagg, som allerede var på huset da me kjøpte det. Kunne godt tenke meg å fått tak i fleire slike, men har ikkje funne dei nokon plass...



Synest det er kjekt med pynt som kan være ute heile året, og tåler både frost og ruskevær. Det er tross alt ein del av det her på vestlandet:)


Nå begynner endelig varmen fra ovnen å bre seg rundt om i huset, og eg har store planer om å gjera minst mulig i dag. Det har vore ei hektisk veke, og nå skal det bli deilig med ein rolig kveld heima. Uansett om  du har store eller ingen planer for kvelden, håper eg du får ein flott onsdagskveld:)

1 kommentar:

Anitas Interiør verden sa...

Så flott hjerte, kjekt med helårs pynt enig der.
Deilig med noen sløve dager også, det har jeg også hatt i dag.
Ha en fin kveld

klem Anita