søndag 13. februar 2011

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen til alle mammaer der ute:)
Det er mange tanker om kva morsdag er, og om det er i det heile tatt er nokon vits i å markere det. For meg er morsdagen ein spesiell, å våkne av to veldig spente små som heilt på egenhånd har laga dei skjønnaste kort og som lurer på om mamma liker dei? Noko som er heilt selfølgelig, eller "seff" som mi litla jenta på 6 år lærte meg i går...! Det betyr masse at man gir uttrykk for at "eg er glad i deg, du betyr noko spesielt for meg!" Tida som familien setter av til kvarandre på slike dager, det er meir enn gull verdt for eg! 


Og ein spesiell gratulasjon til min egen snille, gode mamma. Eg er veldig gla i deg:)


Derfor har vi mødre

Da mødre ble til

var tanken ganske klar

For mødre har no' i seg

som ingen andre har



De øser av sin omsorg

og deler alt de vet

Og viser deg at livet

er håp og kjærlighet



Derfor har vi mødre

og dersom du spør meg

Den beste mor i verden

det er nettopp DEG!



-Jan Pashley-




Sjølv har eg klart å bli sjuk til morsdagen kom, og har største delen av natta sitte å tviholdt på ei bøtte og synest synd på meg sjølv. Så frokosten som var laga spesielt for ho mor, måtte eg desverre stå over.
Coca Cola og rista brød står på menyen for meg i dag!
Ha ein flott søndag:)

2 kommentarer:

Miriam sa...

Så herligt!
Gratulera med morsdagen!!!!!
-Og god bedring!! :D

Klem

w sa...

Gratulerer med morsdagen:)

W