lørdag 17. juli 2010

Sommar i Parkvegen...

Etter ein lang bloggpause og ein liten ferietur satser eg på å være tilbake i rute her på bloggen. No er batteria opplada og energien sprudler i kroppen, og da er det mange idèer som dukker opp og skal settes ut i live litt etter litt....Me har vore på Kaptein Sabeltann med våre små og trass i litt regn var det heilt supert for alle mann. Så i Parkvegen synges det viser fra Sabeltanns verden, og det er jo så fengende at det smitter alle i familien. Så her lyder det:


"Å for eit liv, for eit herlig liv, vi synger og skråler og ler...." og det håper eg virkelig at mange gjer, for sommer er virkelig ei herlig tid! Bildet er fra sommerfest i hagen, og mer om det kommer ein annen dag. Ha ein strålande flott sommerdag:)

2 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg i natten!
Pause i filmen, og da titter jeg innom deg! Så koselig med et innlegg fra deg igjen, og så godt å høre at du har hatt deilige ferie dager, som har gitt deg påfyll og energi :o)

Jeg er nok tilbake på jobben jeg. Hadde to uker hjemmer i Nordfjord, men nå er det jobb frem til 19. august, da blir det sommer, sol og Hellas! På mandag flytter jeg inn i Portveien, hvor jeg skal se etter kolonihytta til sjefen min. Gleder meg masse til det, og det blir jo nesten som en liten ferie, midt i jobbhverdagen :o)

Ønsker deg en strålende flott helg!

Klem fra Hildegunn

Anitas Interiør verden sa...

Hei så koselig at du er tilbake,kjekt med en liten blogg pause i ferien. Vi har hatt tre uker i USA og hatt det helt topp.
Kjekt at store og små har kost seg med Kapteinen.....
Det store for mine jenter var Harry Potter land i Universel Florida det var helt rått
Ha en fin helg

Klem Anita