torsdag 10. desember 2009

Kos og kaos

I dag har me hatt den store julehandelen og nå er eg heilt utslitt... Det er kos å handle men akkurat på denne tida er det liksom litt meir kaos enn kos;)




Mosaikk hjerter er kommet opp i vinduene, det er så fint når dei snurrer rundt og lyset glitrer i speilet. Syprosjektene mine er det blitt dårlig med dei siste dagene, for barna i huset har ønska seg strikka puffer til jul og dette må jo gjerast mens dei små sover. Desember er jo måneden for hemmeligheter!




Litt meir pynt fra vinduskarmen, har blitt heilt hekta på mose så det er å finne fleire steder i huset. Lysglassa er vel egentlig slike som skal flyte, men dei virker like godt til bruk i dekorasjoner. Nå må det pakkes inn julegaver så det forblir ein hemmelighet til juleafta.
Ha ein flott desember kveld folkens:)

1 kommentar:

h.espe sa...

Veldig enig i at å shoppe nå på denne tiden er håpløst - fullt kaos!! Derfor velger jeg å prøve å gjøre ferdig julegaveinnkjøpene FØR desember, og i år klerte jeg det nesten... :o)

Såå fint du har pynta! Samme mosaikk hjerte har jeg - helt nyyyydelig!

Ha en herlig fredag og flotters helg!

Klem fra Hildegunn