torsdag 24. september 2009

Sukkersøtt

Eg har ommøblert på min datters rom og mens det ennå er ryddig, tenkte eg å vise nokon bilder der fra. Det er nok ikkje tull at å rydde mens ungene er små er som å måke mens det snør...

Denne hylla har min bestefar laga så den er veldig verdifull for meg. Den har blitt beiset mørk, mala kvit og så rosa. Så får me sjå kor lenge det varer.

Gardiner og sengesett er kjøpt på Kid og det trur eg hunden også er, den har ho fått av besto si.

Gardinene har eg hengt til side me ei dekorsnor eller noko i den dur, syntest det blei koselig i alle fall.

Denne var ein gang full av bamser, kor dei har blitt av veit ikkje eg, men borte vekk var dei...

Eit lite oppussingsprosjekt eg har hatt, fekk den av ei venninne som var lei av den og hadde satt den i garasjen. Den var bøkefarget med messinghåndtak og etter litt pussing og maling blei den ganske bra. Har ikkje fått knotter på enda, men dei skal sjølvsagt være rosa.

Pappesker fra Panduro som eg har pynta med Tilda Papir og ein søt liten teddybjørn.

Ønsker dåke ein fin torsdag:)

2 kommentarer:

A Seaside House sa...

Heisann!
Koselig blogg du har fått deg:) Me har hatt det fint på tur ja, masse kjekt å sjå både i New York og på kjøretur. Gjer det noko om eg tipsar om bloggen din på min?

Ha en fin dag du også:)

Mari sa...

Takk for da, kjekt du likte den:) Da er heilt i orden:)