mandag 28. september 2009

Putefeber med stor smittefare!



Det starta med ein liten handletur på Bohus, og der eg gjekk å surra i jakt på staffeli kom eg over desse putene. Eg måtte berre knipsa nokon bilder av dei, sånn i tilfelle min kjære syntest at me var i manko på puter, men det var me visst ikkje....




For det er med puter for meg, som med melk for andre: "må ha det berre må ha det", og det kjem tett oppfulgt av andre symptom som "dagen/sofaen er ikkje den samme uten..." Men føreløbig står dei høgt på ønskelista mi. Putene kjem fra Moltex og etter å ha sett litt bedre etter, var det mange av mine puter som kom fra denne leverandøren. Bildene under er lånt fra den siste katalogen til Moltex, her var mykje lekkert presentert på ein kreativ og innbydande måte. Nyt dei:)












2 kommentarer:

A Seaside House sa...

Enig, Moltex har mykje fint! Ha en finfin dag:)

frøken olsens drømmer sa...

Takk for en så utrolig hyggelig kommentar på bloggen ;))
Du har jo en kjempe koselig blogg selv og så kreativ...
Ang den lille boken du har laget med hjerte, hva tar du for dem ?