fredag 25. september 2009

Nystekte kanelboller

Her pakkes og bakes og ryddes det som berre det, for me skal på hyttertur i helga. Som vanlig trur eg at eg har all verdens med tid, til det ganske brått går over i paniske tilstander og eg savner dei tider der eg styr på ting.

Men aller først skal me kosa oss med nystekte kanelbollar, og det skal bli godt:)

Løperen har eg sydd og lysa har fått litt pynt, og Greengate mugga er for anledningen full av melk.

Snora er av hamp og klesklypene har eg mala og pynta med polkadotter. Men nå må eg komma meg i vei. Ønsker dåke ei flott helg:)

1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

Hei og god morgen. Tusen takk for den hyggelige kommentaren på bloggen:)Så koselig kles snora var med de herlige polkadots klesklypene. Det var virkelig dekorativt å flott. Ha en herlig og skjønn lørdag. Klem fra Elin:)