tirsdag 5. oktober 2010

Sengetøy med polkadotter...



I dag har eg gjordt eit kjempe kupp!! Eg har funne sengetøy med polkadotter, og bonusen var prisen som var på nette 20 kroner per sett:)


Sengetøyet fant eg på europris av alle steder, og i det eg skriv surrer det rundt i vaskemaskinen så det kan tas i bruk så fort som overhodet mulig!


Andre innkjøp som har funne stad i dag er såpe ingredienser, for siden eg laga lavendelhjerter i sist veka synes eg at lavendel såpe passa godt å ha saman med dei.


Og litt nye blonder er alltid gøy å ha, kva det skal bli dei er eg ikkje heilt sikker på! Men no skal eg prøva meg som såpekoker, det kan bli spennande...
Ha ein flott tirsdagskveld:)

1 kommentar:

Mitt liv på Storhaug sa...

Takk for tipset. Kanskje det må ut å handlast i morgon. Spanande med såpa! Gleder meg til å sjå resultat=)