fredag 24. september 2010

Måke mens det snør...

For dei som lurer så har det ikkje begynnt å snø her enda, men plommene derimot er klare for å bli høsta. I år er me velsigna med store mengder plommer, dei henger som drueklaser i greinene og ser aldeles nydelige ut.


Eg har plukka ei stor skål og laga syltetøy, og meir skal det bli for det er det allers beste syltetøyet som finnes. Og så tilbake til måkinga...


I dag var tida kommet for den kjære helgevasken, og siden eg skal ha besøk i kveld så blei det rydda litt ekstra. Og om ein først begynner å sjå etter rot så er det heilt utrulig kva som finnes i kroker og krær. Og i det eg går der å rydder og rydder og rydder, får eg denne følelsen som ein får når ein måker mens det snør, det vil berre ingen ende ta!!! Til slutt blir eg enig med meg sjølv om at nok er nok, og avlutter ryddeaksjonen, og setter meg heller ned og blogger;)
Ønsker alle ei flott helg!

2 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Heisan
Godt snøen ikke har kommet enda, hører den ikke er så langt unna oss den er kommet på Valdresfløya....
Takk for koselig hilsen ,ønsker deg en god helg også.

klem Anita

Ps :gleder meg til bilder av kommoden :-)

Anonym sa...

God helg til deg og! Kjekt å sjå at du er tilbake i blogginga, spennande og følge med framover kva du driv med for tida!