tirsdag 21. september 2010

Loppe makeover...

Så koselig at fleire er innom enda det har vore dårlig med blogging fra denne kanten lenge. Takk for kjekke kommentarer:) I dag vil eg dele eit loppefunn med dåke, som har fått ein liten makeover...


Har hatt så lyst å ha gavepapir og tilbehør framme, både fordi det pynter opp og litt for at det slett ikkje er så lett å oppbevare i ei skuff eller skap med sin fasong.


Kan jo nevne at her i Parkvegen så har me ikkje meir plass enn det me sårt treng, så de meste som blir organisert her har ein praktisk baktanke:)



Det lekre papiret har eg funne på spareland, og gråpapiret må alltid være der. Gråpapir og blonder er ein flott kombinasjon synest eg, eller litt røff hyssing på lekkert gavepapir som dette!


Ein liten snik titt på det som begynner å ta for i hyllene på kjøkkenet, dagane går berre så alt for fort...


Nå som høsten er kommet og alt er som det pleier, venter eg på lange mørke kvelder og god tid. Men eg er redd for at tida går like fort som ellers i året, og eg må nok ta det litt etter litt...
Ønsker alle ein fin tirdag:)

2 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Heisan
Hyggelig å se at du er tilbake i blogge land igjen :-)) Gleder meg til å se kommoden din ferdig montert,skal prøve å få tatt oss en tur innover i løpet av uken.
Jeg har også samlet alt gavepapir i en kurv men her står det i boden.....
Ha en flott dag i det fine været.
klem Anita

h.espe sa...

Herlig makeover!!! Jeg har også valgt å la gavepapiret stå fremme i en liknende kurv - må være lett tilgjengelig, og ikke minst oversiktelig HVA jeg har av papir...

Ønsker deg en herlig uke videre!

Klem fra Hildegunn